środa, 8 lipca 2015

"Lukrecja Borgia" - przedstawienie z Comèdie Française do obejrzenia na blogu do 21/01/2016

 
TYLKO do 21/01/2016
 
Miła niespodzianka dla francuskojęzycznych teatromanów i teatromaniaków :)
 
Sztukę Victora Hugo "Lukrecja Borgia" możecie obejrzeć w całości dzięki udostępnieniu jej na Culturebox
 
 
Naturalnie teatru na żywo nigdy nie da się zastapić nagraniem, ale gdy nie ma innej mozliwosci?
 
Widziałam tę sztukę 7 czerwca tego roku w Comèdie Française i zrobiła ona na mnie ogromne wrażenie. Nie ukrywam, że poszłam na nią dla aktora, a nie dla autora.
 
Sama sztuka jest dość trudna, więc wymaga skupienia.
 
Rolę główną gra Guillaume Gallienne*,
najbardziej chyba obecnie znany aktor trupy Comèdie Française.
 
Gallienne gra rolę Lukrecji, zaś rolę jej syna powierzono z kolei kobiecie...
 
 
Poczujcie się jak w prawdziwym teatrze :)
 
 

 
 
 
Mam nadzieję, że sztuka jest udostępniona na cały świat...
Napiszcie w komentarzach w jakim kraju udało się wam powyższy link obejrzeć (lub nie)...
 
 
***
 
 
* Guillaume Gallienne stał się znany szerokiej publiczności we Francji dzięki autorskiemu  filmowi z elementami autobiograficznymi pod tytułem "Les garçons et Guillaume, à table!" ("Chlopcy i Wilhelm, do stołu!")
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz